#ecoUsubacvatic

Tipul de proiect
Companii
Site web
http://www.barcaluizoe.ro/ecoUsubacvatic
Perioada de derulare a proiectului
15 Iulie - 15 Septembrie 2019
Obiectivele proiectului
1000 saci de gunoi adunat de pe plajă
1000 de persoane care să încerce sporturile subacvatice pentru a vedea ce pierdem dacă nu suntem responsabili cu resturile care rămân după consum și care să își învingă frica de apă
Descriere proiect
Barca lui Zoe alături de Decathlon România au sprijinit 1000 persoane să deschidă ochii sub apă, oferindu-le o experiență de snorkeling sau scuba diving pe litoralul Mării Negre, în perioada 15 Iulie – 15 Septembrie 2019, în schimbul unui sac de gunoi adunat de pe plajă. Proiectul de educație subacvatică și ecologică #ecoUsubacvatic a pus la dispoziție publicului larg personal specializat și un velier cu peste 10 stații de îmbarcare între stațiunile Vama Veche și Năvodari. În schimbul participării a preluat de la fiecare om îmbarcat câte un sac de gunoi adunat de pe plajă.

#ecoUsubacvatic își propune să înlăture frica de apă a oamenilor, să-i încurajeze să se simtă din ce în ce mai confortabil în mediul acvatic, dar și să descopere bogăția lumii subacvatice și să învețe să o protejeze.
Grupul tinta al proiectului
Principalele grupuri țintă ale proiectului au fost copiii între 6 și 16 ani, tinerii între 21 și 26 de ani și părinții cu copii între 6 și 12 ani, turiști pe litoralul românesc sau rezidenți în localitățile de pe malul Mării Negre.
Rezultate - Impact - Rezultate masurabile
Educația ecologică s-a făcut prin contactul participanților cu frumusețea pe care o pierdem dacă nu suntem responsabili cu resturile care rămân după consum. Din cele 700 de persoane care au participat la acțiune o parte au ales să strângă mai mulți saci de gunoi decât era cerut pentru că odată ce au pus atenția pe această problemă au văzut care e amploarea. În proporție de 90% din participanți aveau frică de apă pe care au depășit-o urmând instrucțiunile primite.
Contributia financiara si non-financiara in realizarea proiectului
Proiectul a fost derulat cu sprijinul financiar al Decathlon România. Contribuția non-financiară a constat în creativitatea și munca susținută a unei echipe de 5 persoane cât și în donațiile de natură non-financiară pentru proiect: apă, mâncare, cunoștințe. De asemenea, menționez mobilizarea extraordinară a membrilor Asociației Naționale a Cercetașilor României. De asemenea, presa națională a fost un real sprijin prin mediatizarea proiectului pe majoritatea canalelor importante de știri.
Persoana juridica care a derulat / deruleaza proiectul
S.C. Jazz Advertising SRL